tirsdag den 19. august 2014

10.august 2014

Hommikul ärgates avanes akendest OHHHH, milline vaade!!!
Päev algas justkui hästi, aga edasi läks nii, et kôik inimesed eksisid labürindis ära ja kell 10.30 olime purskkaevu juures ainult A ja mina (mina ainult sellepärast, et olin ennast tihedasti A-le sappa haakinud). Ootasime. Mitte kedagi ei tulnud. Siis helistas B ja teatas, et nad (B ja C) on eksinud. Jagasin tänavanimesid…
D-le ja F-le helistada ei ônnestunud, kuna nende telefonid olid automaatvastaja peal.
Kui lôpuks D kätte saada ônnestus, oli ta tige nagu herilane, et miks ma enne ei helistanud:-) Istusid E-ga kusagil kohvikus ja jäid meid ootama. D kurtis ka selle üle, et ta ei saanud öösel magada, kuna lagi oli liiga madalal. Nojah.
Noh. Igatahes tegime A juhtimisel labürindis (nagu linnakest kutsuma olime hakanud) ühe tiiru. A, B, C ja mina. Maabusime lôpuks kohvikus, kus D ja E meid juba pikisilmi ootasid:-)
Sinna kohvikusse jôudsid ka F ja G. Nendega tegime "labürindis" uue tiiru. A, F, G, E ja mina. Teistkordse ringiga hakkas juba üht-teist meelde jääma. Vast umbes 2/3 käikudest. Viimane kolmandik jäi ikka müstikaks.
Nüüd oli läinud ikka juba väga palavaks.
Pidasime siestat.
Kell 17 tuli rahvas meie korterisse. Kursuse tutvustus, üksteise tundmaôppimine. Mônus ja inspireeriv vestlus arenes asjast välja. Inglise, taani ja eesti keeles. Tore grupp tundub olema.
Aga ma kôike ei jôudnudki ära rääkida, mis mul môttes oli, vestlus arenes kuidagi omasoodu ja juba oligi aeg minna mägedesse Vilmo ja Valeria juurde pizzaôhtule.
Tore oli.
Kojutulekuks oli ainult 1 auto. Kôik sinna ei mahtunud. Osa seltskonda tuli jalgsi öösel mägedest alla Pignasse. Ei olnud pikke tee, ca 3-4 km. Mahe suveöö, ritsikad siristasid ja mingid helendavad sitikad lendasid ringi. Nii ilus! Ainulr et keegi ragistas pôôsastes:-)
Lootus, et saame homme kell 9 rahvaga purskkaevu juures kokku. Näis, kas ônnestub.

Ingen kommentarer: