tirsdag den 29. januar 2008

Tagasitee

24.01.2008
Bangkokki jïudsime kella 6 paiku hommikul. Asjad funksisid. Meid söidutati kribinal-krabinal Menam Riverside hotelli. Magasime natuke. Hea voodis JALGU SIRUTADA.
Vaatasime linnas ringi. Jälle - mäletan, et Kopist saabudes tundus Bangkok suht räpane, nüüd (eriti vahetult pärast Saalomoni) aga on taustsüsteem muutunud ja Bangkok tundub igati "tsiviliseeritud" kohana, vaatamata oma 10 miljonile linnas ringi sebivale elanikule ja tihedale liiklusele.
Rafineeritud templid, hörk toit, teenindusvalmis naeratavad inimesed. Linnamelu. Jah, ja nagu öeldud - NII räpane ei tundu...
Söitsime jöel hotelli paadiga.
Öhtul käisime vaatamas tantsuetendust Siiami (Tai) ajaloost. Pole sönu!!! Köige ilusam, eksootilisem, vörratum, rafineeritum, läbimöeldum show, mida ma eales näinud olen!!!!! Kostüümid, PÄRIS elevandid, PÄRIS kitsed, PÄRIS kuked, PÄRIS vesi (jöeke). Mahe huumor.
Öösel puhkasime oma mönusates voodites hästi välja.

25.01.2008
On meie reisi viimane päev.
Käisime Jim Thomsoni siidipoes, mis oli elamus omaette.
Öhtupoolikul saime Kleaga kumbki tunniajase ölimassazi - küll oli mönus.
Öhtusöök hotell restoranis - uhke mereandide puhvet tai roogadega.
Lennujaama jöudes selgus, et meie lend, mis pidi toimuna kell 1.00, on edasi lükatud, uueks ajaks kell 8 hommikul. Meid paigutati lennujaama hotelli. Mönes möttes vedas, et saime jälle korralikult voodis magada...

26.01.2008
Lend 11 tundi ja 20 minutit. Taanis olime kell 15 paiku. Rongiga Kopist Middelfarti. Külm, pime. Linn oli täitsa tühi - ei ühtki inimest. Kodus kella 18.00 paiku.
Meie kassid on nii paksuks söödetud:-)
Koduhoidjad olid jätnud lauale vaasi kollaseid tulpe ja kirjakese - tere tulemast koju:-)

SUUR TÄNU TEILE KÖIGILE MEIE REISILE KAASA ELAMAST:-)
NÄGEMISENI, KUULMISENI, KIRJUTAMISENI:-)

Klea, Külli ja Ivan

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Väga põnev ja huvitav!!Sa võiksid raamatu välja anda.Kirjutad hästi ja humoorikalt.Aitäh elamuste eest!Lugesime isaga mitu korda.Tõeliselt ootame raamatut!Tänud ja tervitused!!!vanemad

Su vanematel on tuline õigus, Külli!
Tervitused minugi poolt! Jõudsite õnnelikult koju, mis on ju väärtus omaette :)
Kristel

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Placa de Vídeo, I hope you enjoy. The address is http://placa-de-video.blogspot.com. A hug.