fredag den 8. januar 2010

24.12.2009

Ärkasime jälle kell 7 paiku (kohaliku aja järgi). Läksime randa jooksma. Päris palav oli juba ja liiva sees oli väga raske leekida. Vahepeal Kleaga kôndisime. Tervisliku osa lôpetuseks mônulesime lainetes:-)
Siis hommikusöök hotellis. Mulle maitsevad oad ja seened! Ja pannkoogid küpsetatud banaanide ja värskete puuviljadega.
Täna hommikul linna poole vantsides saime ühelt tumedalt noormehelt sôimata, kui temast välja ei teinud ega tema poodi ei läinud. Et ahah - valgetel inimestel ei kôlba mustade inimestega rääkida, jah! Ärgu me siis tulgu mustade inimeste maale, kui ei kôlba!
Paha maitse jäi suhu.
Käisime pangas ja kohalikus reisibüroos, kust ostsime lennukipiletid Sao Nicolau saarele, et näha ka midagi muud, kui turismipiirkonda. Lennukiajad sobisid nii, et oleme Sao Nicolaul 3 päeva, 28.12.-30.12.
Avastasin, et Santa Maria linnakese jäätiseputka katusealuse küljes lehvis teiste maade lippude kôrval ka sini-must-valge:-)
Klea muudkui joonistab igal "vabal" hetkel. Ta ostis endal Kopi lennujaamast sellise raamatukese, kus on inimfiguurid sees, millele siis ise saab riided selga joonistada. Minu arvates on tal lahedad ja pônevad ideed:-)
Ôhtul oli jôuluôhtusöök hotelli restoranis. Nn. rootsi laud hea ja paremaga. Meie mugisime mereande, köögivilju ja kala.
Elav muusika. Naislaulja, saateks mees sündil. Ilma hingeta (vôrreldes Loretta ja Robertiga Saalomoni saartelt).
Kuu on "valetpidi" taevas. Mitte külje pealt ei kasva ega kahane, vaid alt vôi ülevalt.